Gott nytt åååår!

Ikväll blir det trerätters som traditionen bjuder. Det kommer att bli tomatsoppa till förrätt, helstekt älgfilé till huvudrätt och glass till efterrätt. Jag har faktiskt inte alla detaljer klara för mig än..... Kanske det blir potatisgratäng, kanske älgfilé provacale. Kanske chokladsås till glassen, kanske nåt annat. Ingen stress här inte.

Senare på kvällen är vi bortbjudna. Och eftersom jag vet vilka mer som kommer så vet jag att chansen är stor att det blir mycket sång och musik. Vilket jag inte alls har nåt emot som ni vet. :)

För övrigt tror jag det blir en lugn dag. Jag tänker följa nyårstraditionen och byta lakan i alla sängar, det finns väl inget ljuvligare än att börja det nya året i en renbäddad säng! Sen ville mannen ha hjälp att installera en ny dator på kontoret. Vi får väl se om det hinns med idag, annars har jag ju "hela helgen på mig". Han har för övrigt inte kommit ur sängen än. Inte Herman heller. Dom kanske laddar inför kvällen?

Och Haqvin satte just igång att spela bas. Tror jag ska gå ner och göra honom sällskap med gitarren eller kanske vid pianot. Dragspel kanske? Då vaknar nog resten av familjen.

Jag tyckte att det var lämpligt att avsluta året med lite photoshop.

Gott nytt år!!



Kommentarer
Postat av: monica

Gott nytt år till er med..

Va snygg du är på bilden hellt sagolik..

Kramar till dig/er..

2010-12-31 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0