Rampfeber....

Häromdagen insåg jag plötsligt att vi har vernissage nästa lördag! Och vi ska skjutsa dit grejerna på onsdagen - om en knapp vecka alltså. Hjälp!

Och så blev Haqvin förkyld på köpet. Det var bara att hämta hem dukarna från skolan och göra färdigt dom hemma. Spänna upp på ramar och signera dom som inte är signerade. Och så är det ju fotoinstallationen...... Jag får ju nya idéer hela tiden - jobbigt! Fast man ska väl inte klaga antar jag..... :) Men jag måste bestämma mig när den är klar - och spara resten av idéerna till ett annat projekt kanske......

Utställningen pågår 8 maj till 23 maj på Ahlbergshallen i Östersund.

Ahlbergshallen ligger här: http://kartor.eniro.se/query/what/map/hits_on_map/1/search_word/ahlbergshallen/geo_area/%F6stersun/mop/yp/disable_ka/1

Jag har hållit på rätt mycket i photoshop i och med utställningsprojektet och lärt mig en hel. Och hunnit leka lite också.... ;-)






Kommentarer
Postat av: Trollpackan

Kul med utställning! Lycka till!

2010-05-02 @ 15:40:27
URL: http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0