Rajrajrapport

Det blev inte storsjöbad utan Storsjöbadet. :)

Jag åkte in till bibblan den utsatta tiden. Där fick jag en välkomstdrink i form av ett glas vin. Sen fick jag ett örngott på huvudet......

När jag tog av det så var vi vid Storsjöbadet. Där blev det relaxen och även lite simning och vattenrutchbaneåkning! Jag menar, hur länge sen var DET? 20 år sen? Skitkul rent ut sagt! Speciellt när Jossan och jag åkte tillsammans. Huj vad det gick!

Bord var beställt på Simon & Victor. Där tog vi en fördrink och sedan åt vi god mat. Jag åt lammytterfilé med rostade rotsaker, rödvinssky och klyftpotatis. Mumma! Där blev vi sittande en stund. Sen gick vi vidare till en pub. Där satt vi och funderade på om vi skulle gå till Plaza och dansa men när vi druckit ur var klockan halv ett och vi satt och gäspade alla fyra. Småbarnsmammor på galej.....hm.... Vi gick hem istället med en omväg över McDonald´s och Sibylla.

Sammantaget var det en mycket trevlig kväll! Tack så hemskt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0