Sovmorgon

Idag blev det sovmorgon. Tänkte kliva upp när Sören och barnen kommit iväg men somnade om och vaknade tjugo över nio. Men det behövdes säkert för nu har jag inte huvudvärk längre. Känner mig mycket piggare än på länge. Trodde det var förkylning på gång men den kanske kom av sig när jag fick sova?

Jag har varit ute i gäststugan och slagit på värmefläkten. Nu när vi hållit på med skulptur på skolan har jag fått lust att sy änglar igen! Jag har ett par idéer. Få se vad det blir av dom. Frågan är om det blir tillräckligt många för att stå på Martnen. Kan inte gärna ha 5 änglar till ett helt marknadstånd.... Och tavlor vet jag inte om jag vill sälja ute! Fukt och kyla och snö. Nja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0