Arbetet fortskrider......



Jadå, hon ska få hår på huvudet. Men vilken frisyr? Korta lockar så man ser huvudformen? Långt? Uppsatt? Har ni något förslag så kläm fram med det.

Jag funderar på om han ska få se ut som han gör nu, utan hår, han fick jättesnyggt bakhuvud och nacke! (Syns ju inte på bilden men ni får tro mig.)

Dom har lite lustiga proportioner. För stora händer och fötter och för stora huvuden, tror jag. Men det gör inget, eller hur? :)

Konstformen har jag döpt till "myskonst" (och inte mjukporr som mina "snälla" klasskamrater ville kalla det för!")

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spontan reaktion. Men gud va bra, dom ser så mysiga ut, ser ut att må så bra. Klart MVG.



karmar.

2009-02-09 @ 19:12:21
Postat av: Susanne

Snyggt! Vad du är duktig!! :-)

2009-02-09 @ 19:15:35
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: ia

Vad du är duktig!!!Ser otroligt proffsigt för en som inte har det minsta konstnär-ådra i sig!

Urhäftigt!

// ia

2009-02-10 @ 03:00:55
Postat av: Syster Yster

Jättefina!!!!

Jag tycker att hon ska ha Nina Hagen frisyr eller kanske hockeyfrilla?! Det tarvar ju lite fingerfärdighet. By the way gissa vem som har färgat håret rött? Alltså inte knallrött utan sobert mahognyrött. Från att varit blond blev det en markant skillnad....men snyggt.

2009-02-10 @ 08:50:47
Postat av: kapten zonk

Kan dom inte båda vara skalliga!

2009-02-10 @ 14:30:41
Postat av: Thea

Jättefina!! Jag röstar för lilla My-frisyr! eller 60-tals-bulle! Kraaaaam!

2009-02-10 @ 16:47:05
Postat av: Jenny

Hej!



Vad du är duktig! Kommer du på box på torsdag, vi undrar var du tog vägen?



2009-02-11 @ 14:13:35
Postat av: alias Kvasthilda

Oj är jag saknad? :)

Jo jag har tänkt att komma men dom senaste veckorna har jag varit så trött så att orka boxas torsdag kväll har känts oöverkomligt... men jag ska rycka upp mig!

2009-02-13 @ 23:25:09
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men på torsdag så är det dags för dig att komma! Anmäl dig och kom och boxas.

2009-02-23 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0