Work that body!

Ikväll har jag varit på body pump. Nu har jag skrivit upp mig på tisdag kväll också. Och på torsdagarna är det boxningen. Det är beroendeframkallande det här....

Jag kämpar numera som en idiot när det blir jobbigt. Grimaserar och blir förbannad istället för att ge upp. Det är väl därför som boxningen är så bra träning, den förutsätter nästan ett elakt humör. Fast i torsdags klarade jag inte att sitta mot väggen i 1,5 minut. Lårmusklerna bara gav upp. Men då lät jag mig sjunka ner på golvet och sen upp och på´t igen!

Om det ger nåt resultat? Jodå. En dag när jag såg mig i spegeln i badrummet upptäckte jag "smilgropar" ovanför magen. Funderade vad det var. Insåg till sist att det är MAGRUTOR! Fast själva magen är utanpå och i vägen så dom syns inte så mycket. Men dom finns där och håller upp min rygg och mage som en korsett. Och det är jag nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag har inte magrutor, däremot magrektanglar!!

2009-04-21 @ 08:25:27
Postat av: Åsa

Jösses! Ett 6-pack snart? (Eller är det bara grabbar som har det kanske....?) Men typ....=)

Bra jobbat!!!

2009-04-21 @ 22:20:58
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Beritdolores

Godmorgon !

Va, va, va....hm.....hmm..magrutor !!!!!

Den upptäckten kommer nog aldrig jag att få uppleva...

KRAMIS

2009-04-22 @ 08:22:55
URL: http://svenningson.se
Postat av: alias Kvasthilda

Ja, magrutor UNDER fettlagret, Berit och alla andra. ;-)

Fettet, det är hormonreserven, man är ju kvinna.

2009-04-22 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0