I´m am a material girl

Nu har jag fyllt år lite till.

Igår var jag på El-Giganten och köpte både kamera och mobil. Och fick pengar kvar på presentkortet. Hur det gick till? Jo, Telia kan trolla med knäna dom. Jag kollade runt om jag kanske skulle hitta nåt mer att handla och föll lite för en knallröd smörgåsgrill. Men sen tänkte jag: "Smörgåsgrill? Den är ju för hela familjen, inte för MIG. Det är MINA presentpengar!!" Så jag avvaktar.

 Så här ser kameran ut. Det var paketpris med minneskort och väska på köpet. Jag fick välja bland väskorna i hyllan. Där hängde en hysteriskt grön kameraväska och ropade på mig. :)


Telefonen är en silverfärgad Sony Ericsson w890i. Egentligen ville jag ha den bruna varianten men den fanns inte i butiken så då fick det blir silver då. Idag har jag micklat med telefonminnet i den gamla telefonen och fört över kontakter och sånt. Men korten kan jag inte bränna för brännaren på datorn krånglar. Men dom ligger ju kvar där dom ligger......



Idag har jag även varit på ansiktsbehandling. Jag utnyttjade mitt presentkort från jobbet. Jösses, vad mysigt det var! Rengöring och skrubbning och ögonbrynsansning och massage och mask och så lite make up på slutet. Det där kan jag nog göra ett par gånger om året tror jag. :P Jag var riktigt hurtig och promenerade ner på Hammarn och efter behandlingen gick jag på Brödbiten och tog en macka och kaffe och läste tidningen. Sen promenerade jag hem i regnet. Till och med regnet var mysigt idag.  

Det är inte dumt att fylla 40.

Kommentarer
Postat av: Thea

Vilken härlig dag du hade!! Kram // Thea

2009-04-04 @ 09:22:10
Postat av: Åsa

Låter som en superhärlig dag!!!

2009-04-04 @ 18:14:09
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Ja. Jag har faktiskt svårt att ta mig så mycket tid för mig själv utan att få dåligt samvete. Men jag lär mig!

2009-04-05 @ 12:39:46
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Maggan

Nog blir jag avis alltid...Vilken dag!

2009-04-05 @ 13:27:26
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: kapten zonk

Du o Madonna nu då! :)

2009-04-05 @ 17:52:41
Postat av: Alias kvasthilda

Madonna fyllde väl 50....?

2009-04-06 @ 06:58:27
Postat av: kapten zonk

Det kan hon ha gjort, tänkte ju mest på hennes låt :-)

2009-04-07 @ 06:17:38
Postat av: alias Kvasthilda

Jaaaa....vad dum jag är. :)

2009-04-07 @ 21:10:23
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: kapten zonk

Inte alls dum...bara fokuserad på annat! ;-)

2009-04-08 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0