Statusrapport

Tisdag 2 september 2008:

Hårfärg: Urblekt rött. Få se om jag ids färga i kväll.

Hudfärg: Fortfarande lite solbränna kvar.

Klädsel: Svart mysdress i plysch och svart Sofiero-t-shirt. Samt vita stickade knästrumpor (med ull i tror jag) .

Sinnestillstånd: En blandning av upprymdhet över hur KUL det är att teckna hela dagarna och en vansinnig trötthet.

Aktuell talbok: "Stadsrådets fall" av Bo Baldersson. Förra jag lyssnade på var "Flammande skyar" av Nora Roberts. DEN var riktigt bra!

Middag: Kokt potatis och stekt lunchkorv med senapssås och haricot verts. Gröna bönor heter det kanske.... jag tror det var gott, jag fick slänga i mig maten pga att jag skulle på föräldramöte.

Lyssnar på: Datorns brummande och prasslet när barnen vänder blad i sina böcker.

Planerar närmast: Att gå och duscha så jag får lägga mig nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0