Självstudier

Idag är det fredag, lärarlöst och inga lektioner. Och då reser jag inte 20 mil tur och retur (3 timmar sammanlagt) för att vara på skolan, inte om jag inte måste. Och idag måste jag inte. Jag tänker gå på bibblan och kolla om jag hittar nåt intressant att läsa, nåt med konst förstås. Och så ska jag sy färdigt änglarna jag håller på med. Samt kanske teckna, jag känner hur det liksom kliar i fingrar och hjärna. Jag saknar faktiskt skolan idag. Jag saknar sinnestillståndet man kommer in i där. Men jag får ägna mig åt skapande verksamhet hemma istället.

Jag har scannat in ett par av krokibilderna. Den översta är tecknad med höger hand, den nedersta med vänster.





Kommentarer
Postat av: Thea

Vad du är duktig! Snygga bilder!

2008-09-05 @ 20:27:24
Postat av: Thea

Vad du är duktig! Snygg "gubbe"!

2008-09-05 @ 20:29:16
Postat av: alias Kvasthilda

"gubbe"? nja han var nog i gymnasieåldern...

2008-09-05 @ 21:57:44
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Mamma

Instämmer med förste talare.

2008-09-05 @ 22:00:01
Postat av: Ulrika

Vilka fina bilder! Lycka till med skolan!

2008-09-06 @ 14:37:23
URL: http://ullda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0