Kaka bakad! Kalv styckad!

Disco på Ungdomshuset
Äntligen. Kvällen är nådd. Kakan är bakad och packad i glasslådor. Köttet är styckat och packat och hackat och malet. Och delvis uppätet. Vi var ju tvungna att belöna oss när vi varit så duktiga: stekt biff med trattkantarellsås (med grädde i), kokt potatis och kokta morötter. Samt ett glas vin för mig. Sören får ta ett senare, han är och hämtar Hackeback som är på DISCO! Jag var nere och lämnade honom vid sextiden och jag blev riktigt sugen på att dansa när jag hörde musiken. Jag vill OCKSÅ på disco! Shejka loss, skaka rumpan, yeah yeah!

Det var längesen......



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja va fan, du skulle ha stannat kvar så kunde vi ha kört några schyssta moves på the dancefloor...:)

2008-09-27 @ 15:49:03
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Hehe...

2008-09-28 @ 17:33:42
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0