Slö, slapp och likgiltig

Jag känner mig så SLÖ och OVERKSAM! Tog en kort promenad efter lunch i tråk-vädret och nu har jag duschat, allt för att försöka få fart på livsandarna. Sitter här i morgonrock mitt på eftermiddagen.

Kan det vara baksmälla från gårdagen? Nä det var inte klassfest igen. Vi tecknade modell precis hela dagen. Jag lovar att ögonen gick i kors vid tretiden! Bilder kommer senare, jag orkar bara inte just nu. Jag skulle fixera alla kolteckningarna på förmiddagen men då tog fixativet SLUT! Jag tvivlar på att det finns att få tag på på Hammarn.....morr!

Hade en ambition om att dammsuga också men än har det inte hänt nåt....

Nu ska jag klä mig anständigt och måla på ögonen så man ser ut som folk (man kan ju i alla fall försöka). Sen drar jag på konstutställningen på Vildhussen. Och så ska det väl handlas mat och hämtas barn.... Funderar på om man ska handla på sig grejer så man kan göra varma mackor ute imorgon. Lunch på Colldéns, det vore väl inte så illa? Låter som en finare krog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0