Min (eventuelle) polare och jag


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snyggt! Saknat guben nåt än? Pratade med min, och det lät på dem som om vi två, alltså du och jag, skulle få ha picknick på Återvinningscentralien imorgon...???

Min gubbe tror tydligen att jag ska koppla på släpvagnen och åka dit med allt brännbart vi har! Nä jag spar allt tills han kommit hem!

2008-10-03 @ 22:55:11
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Thea

Är det jackan du skrivit tidigare om? Jag tycker det ser jättebra ut!

2008-10-04 @ 09:19:27
Postat av: Anonym

Ulrika: Och jag som tänkte ha picknick på Colldéns idag. Återvinningcentralen har väl inte öppet på lördagar förresten? Och jag har lånat ut släpvagnen.... ;-)



Thea: Ja jag tror det är den, åtminstone liknar den jackan jag provade. Ja jag ska kolla igen på måndag...

2008-10-04 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0