Rosor på kinden och solsken i blick

Nu har jag promenixat ner på Ica och tillbaka igen. Osten tog slut när jag lagade lunch och mjölken var på upphällning och eftersom jag ville ut och gå så slog jag två flugor i en smäll och gick ner till affärn. Miljön blev också glad. Jag köpte även en falukorvsring medan jag var i farten. Det var väl ungefär vad pengarna räckte till. Men det är snart den 25:e!

Det blåste isbitar idag. Jag fick dra på huvan utanpå yllemössan bitvis. Sen efter en stund blev det för varmt så då åkte den av igen..... Sista biten hem gick jag utan både mössa och vantar. Men det känns i kinderna att det var kallt ute. Jag tror det är ca 10 minus. Väldigt skönt att komma in i värmen.

Nu är det dags för kaffe. Frågan är om man ska ta sig lite nybakat bröd eller kladdkaka från igår?


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Tack för middagen, det var gott och roligt hade vi.

Jag såg dig i full mundering på väg hem från Hammarn idag..

Kram från Berit..

PS: Dessutom så var du skitsnygg i går, med den nya frissan och den svarta fodralen som du hade på dig..

2008-11-23 @ 17:20:16
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: alias Kvasthilda

Tack själv! Ja det var gott och trevligt. Oj vilka komplimanger... jag blir nästan generad. :)

2008-11-23 @ 21:31:16
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Syster Eva

Hej kära syster!

Hoppas det går bra med pluggandet.

Jag såg dina bilder (trycksaker) nu och de var jättefina tycker jag. Håret ser också bra ut.

Kramar från Arvid och mig.

2008-11-25 @ 12:02:58
Postat av: alias Kvasthilda

Hej syster!

Kul att se att du också hittat hit!!

2008-11-25 @ 19:11:19
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0