Bombhot?!

Vid elvatiden skrev en kollega i stan på msn att dom hade hittat en misstänkt bomblåda utanför kontoret. Med tanke på lådan utanför Liedl i tisdags och lådan i Brunflo idag så trodde jag han skämtade först. Fast han brukar inte ha så låg humor. Sen försvann han från msn. Dom på samma kontor som jag har på msn försvann också. 1,5 timme senare fick jag höra på nyheterna att det var sant. :(

Och LT skriver så här: http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=562278&avdelning_1=101&avdelning_2=142


Så nu kan dom inte jobba. Och jag kan inte heller jobba för jag oroar mig för dom. Men jag förmodar att dom håller sig på säkert avstånd? Och jag förmodar att det inte spelar nån roll för deras hälsa om jag oroar mig heller.....


Ska strax åka och hämta barnen och åka och köpa dom omtalade vinterskorna åt Herman. Fast jag kan inte ge mig av förrän klockan har passerat 14:30 som det stod på lådan.....

Jag vet, jag är inte klok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0