Bildbevis

Lite blandad kompott.

Jag tycker brytbröd ser så gott ut men tänkte att det är ett bröd bakat för en tillställning. Och jag bakar ju för att frysa in och äta allt eftersom. Men då kom jag på att man kan baka brytbröd i limpform. Fiffigt va?! Dom här bakade jag förra helgen.



Det här är det fula stillebenet jag målade. Fast det märkliga är att när man fotar sina tavlor så blir dom lite snyggare. Men jag är fortfarande tveksam till om det liknar lök.....



Jag målade ett porträtt på en modell i en katalog. Det blev inte så tokigt. Ja ni vet ju inte hur hon såg ut från början men ni får lita på mig.



Igår kväll gräddade jag rån! 1,5 timme tog det, fy fasen. Ni förstår att jag bara bakar rån en gång om året. Men goda är dom ju.



Mina nya vantar!



Sören hade köpt en öl åt mig igår. Kolla vad den heter!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker dina målningar var jättefina! Målar du på beställning av foton?

Och har du en alldeles egen öl alltså...?:)

2008-11-29 @ 16:49:07
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Jo nog kan jag försöka måla efter foto. Och tydligen har jag en egen öl!

2008-11-29 @ 19:00:04
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0