Vad ska du bli när du blir stor?

Frågan kommer upp nu när jag kommit in på konstskolan. Alla undrar: vad ska du fortsätta med SEN?

Inte vet väl jag....

För mig är detta först och främst en paus från jobbet. En spark i baken att börja skapa igen. Måla, rita, avbilda, tolka världen vi lever i, både den på utsidan och den på insidan.

Bildlärare? Jag är ingen bra lärare. Jag har testat. Bara för att man är bra på nåt gör inte att man är en bra lärare.

Jag tänker gå den här utbildningen, sen får vi se. Kanske jag längtar tillbaka till jobbet sen när jag fått min paus. :)

Vad skulle jag kunna tänka mig att jobba med? Det är mycket det....

Offentlig utsmyckare
Mode-designer
Designa maskeradkläder
Silversmed
Keramiker
Fotograf
Texilkonstnär
Modist
Änglatillverkare
Rappare
Dansare
Spelman
Sångerska
Produktutvecklare på Cloetta

Ni får ta det på allvar eller hur ni vill.... :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Om du får jobba på Cloetta kan du väl kolla om dom har plats för mej med :-)

2008-05-21 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0