Slingor - nu med foto!

Ja ni får hålla tillgodo med detta.

    

Nog SYNS det väl?

Det var faktiskt till slut en kollega som sa igår att jag hade gjort nåt med håret. Genast hakade några på och sa att dom också sett det men när dom skulle säga nåt så ringde det precis! Jag hoppas det är sant. :)

Jag vill egentligen ha rödare. Nåt sånt här:


Själva frisyren är inte heller fel. Hur den nu ser ut framifrån.... Mitt hår är ju piggt på att locka sig (gärna åt "fel" håll) så det kanske skulle passa? Ja vaddå, vad är det för fel på min frisyr NU då? Nja inget större fel. :) Men man kan ju behöva lite omväxling. Det är ju det som är det fina med hår: det går att förnya sitt utseende utan några kirurgiska ingrepp!

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej!

Va fin du är i håret...jag skulle också behöva göra nåt nytt nu, det växer som ogräs.

Kram från Berit.

2008-05-16 @ 17:35:17
URL: http://svenningson.se
Postat av: Harriet

Vi testar lite!

2008-05-20 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0