Nu ska ni få er en känga! Elller två...

Dom här dojjorna tyckte jag var fräcka. Dock tror jag klacken är lite för hög för att ha till vardags. Eller...? Vad  tror ni tjejer? :-P
Ja skulle det vara några killar som har åsikter så är dom också välkomna....

Hittade dom här http://www.sko-outlet.se/

Jag vill ha ersättare för mina boxarkängor som håller på att trilla isär (med en lätt överdrift), nåt jag kan ha nu när det inte är snö längre men inte särskilt varmt heller. Helst mormorskängor men alla jag hittar har bara pyttesmala klackar eller jättehöga (skitkul att gå i grus med, vi bor INTE i stan, you know). Dom ska passa till kjol! Jag vill inte ha gympadojjor till kjol och det är lite för kallt för sandaler. Och för varmt för stövlar.... jaja, jag vet, jag är svår att göra nöjd!

Dom här var inte så billiga (trots nedsatt pris) men det är skinn vilket jag föredrar, mina fötter är jäkligt kinkiga och skinn tar åt sig fötternas fuktighet och töjer sig lite under dagen. Jag köper dessutom hellre dyra vardagsskor i skinn som håller i flera år än syntet som går sönder efter ett tag. Billiga skor kan man köpa till fest, dom sliter man inte lika mycket på!

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Gokväll på dig..

Du är klok du..festskor köper man billigt och skor som man använder ofta måste ju få kosta...

Skithäftiga kängor..

Vet du av nåt ställe,på internet eller så, där de säljer 40-talskläder, nåt som passar mig ????

Gonatt !

2008-05-21 @ 22:13:18
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: alias Kvasthilda

Såna där uppdrag gillar jag! Nej jag vet inte men jag kan hjälpa dig leta om du vill! Eller sy?

2008-05-22 @ 08:17:17
Postat av: Marita

Du skulle ju ha provat skorna, för ibland brukar inte klacken kännas så hög när den är bred..:-)

2008-05-22 @ 09:57:59
Postat av: Åsa

Kanoncoola kängor!!!

Såna skulle jag oxå vilja ha!

2008-05-22 @ 11:14:51
Postat av: Anonym

Nä jag var först!

2008-05-22 @ 13:41:22
Postat av: Åsa

Okey då.... :)

2008-05-22 @ 14:44:51
Postat av: alias Kvasthilda

Öh... ja det var jag som var så anonym. :)

2008-05-22 @ 16:10:43
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0