Hårfin, lunch ute i solen och massage, vad mer kan en kvinna begära?

I morse ringde telefon strax efter sju. Frissan som skulle klippa Herman och mig hade fått magsjuka inatt..... MEN, sa Maggan (jag glömde tacka dig för att du ringde! tack tack), vi har en elev och hon kanske kan klippa er.

Så nu är vi nyklippta trots allt. Herman hade riktig ångest såg jag när han skulle gå och sätta sig i stolen, jag fick ta hans hand och leda fram honom...... men frissan var snäll, mycket snällare än jag, och klippte inte alls för mycket. Han sken som solen när vi gick därifrån. Jag däremot är korthårigare än jag tänkte mig från början. MEN jag är nöjd! Om jag skiner överlåter jag dock till andra att avgöra.

Ute skiner solen i alla fall. Vi gick på grillen på lunchen och satt ute på deras nya veranda med utsikt mot älven. Det var riktigt trevligt, det. Och senare ska jag på massage. Och det blir ingen övertid ikväll som det var sagt förut!

Det lutar åt att det blir en kanon-dag, med andra ord!

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej kompis !

Du, vi måste inspektera våra frisyrer. Ja är hellocklig i håret nu...hi, hi...

Kram från Berit

2008-05-30 @ 08:39:33
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Marita

du SKINER starkare än solen :-)



kram

2008-05-30 @ 08:44:25
Postat av: alias Kvasthilda

Hej Berit. Hellockigt, det låter spännande!



Hej Marita. Skiner jag så är det nog för alla komplimanger jag får!

2008-05-30 @ 11:49:19
Postat av: Maggan

Hur lätt är det att komma ihåg vad man ska säga kl. 07.00 på morgonen?! Du är förlåten ;p...

Skönt att ni blev klippta och nöjda!

2008-05-30 @ 17:58:46
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0