****Suuuck****

Jag har tänkt att skriva i flera dagar nu men när jag sätter mig så kommer det inget. När jag jobbar, är ute och går och diskar och gör annat så har jag jättemycket funderingar och uppslag till diskussionsämnen och rapportering men när jag sätter mig här så har jag liksom ingen lust......hjärnan vill inte lägga in rätt växel. Man skulle ha en diktafon med sig, en som skriver in det man säger automatiskt! (Minus svordomar, host och harkel etc...)
På dagarna är man på jobbet och då jobbar man ju, även om jag sitter framför en dator och har tillgång till internet. Och just därför lockar det väl inte direkt att sätta sig framför datorn igen när man kommer hem.
Trött är jag, i kropp och huvud. Nu piper tvättmaskinen att den är färdig, det är väl bäst jag ägnar mig åt hushållsgöromål en sista gång innan dusch och sänggående. Gäsp......
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Javisst är det konstigt hur man kan ha så ofantligt många uppslag ibland, för min del ofta när jag ska sova OCH inte kan somna.... sen är det som bortblåst några timmar senare när man har möjlighet att sätta tankarna på pränt.... "få se nu, vad var det nu som var så intressant????"

Kram!!

2008-03-18 @ 22:56:16
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det där med diktafon har jag försökt. För läääänge sedan så drömde jag väldigt mycket konstigt (milt uttryckt!) och jag tänkte faktiskt ge mig på att dokumentera de märkliga (och ibland ofantligt roliga) drömmarna. Så en natt vaknade Kim av att jag satt i badrummet och viskade fram drömmen på diktafonen.... Det bidde bara ett försök, sen insåg jag hur sjuk jag var... :)

2008-03-19 @ 11:27:02
Postat av: Shopping Bitch

Jag har samma problem. Jag försöker ha ett anteckningsblock i handväskan, men det blir mest inköpslistor jag skriver ner.

2008-03-20 @ 05:27:43
URL: http://www.metrobloggen.se/shoptilyoudrop
Postat av: alias Kvasthilda

Tack Jannike, även om det är en klen tröst att fler har samma problem.

Tack Åsa, jag känner mig plötsligt väldigt normal.... ;-)

Tack Shopping Bitch för tipset. Ja inköpslistor är ju inte fy skam det heller!

2008-03-20 @ 09:30:14
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0