Ego...?

Jag ville bara tala om att jag ritade lite häromkvällen. Jag blev nog inspirerad av en viss bloggare..... jag valde en modell som satt still.

image100


Nä, skämt åsido,  jag ska väl bekänna på en gång den egentliga orsaken till att jag tog fram block och penna: jag behövde arbetsprover. Jag har sökt till Östersunds konstskola.
Jag tror att det är nåt för mig. Nåt jag borde gjort redan efter grundskolan. MEN man kan inte hålla på och ångra det som är gjort. Bättre se framåt istället.
Jag kommer alltså att ta tjänstledigt från jobbet och leva på studiebidrag + lån (om jag kommer in alltså!). Det blir nog kärvt men jag känner att jag måste få göra detta. Jag kvävs om jag inte gör detta.
Sen vad som händer vet man ju inte......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Herrejösses, du kan ju rita oxå!!! Är det nåt du inte fixar???
Hoppas du kommer in på konstskolan. Låter jätteroligt.
Kram!

2008-03-05 @ 15:12:56
Postat av: alias Kvasthilda

Nja det ska väl vara åka slalom då som jag inte riktigt grejar...... ;-)
Och jag har rätt dåligt minne ibland. Eller om det är selektivt helt enkelt....

2008-03-05 @ 15:18:13
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Susanne

Åååhhh! Vad jag blir "avis"... Skulle OCKSÅ vilja gå där... Hoppas du kommer in! :-)

2008-03-06 @ 08:30:41
URL: http://blackbeauties.webblogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

Ansökningstiden går ut i april... ;-)

2008-03-06 @ 17:49:12
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: emma

fasiken va snyggt

2008-03-09 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0