Tillbaka i verkligheten

Om det nu är detta som är verkligheten? Det är mycket trevligare att vara hos mamma och pappa och gå i Stockholm och shoppa och äta mat och gå på teater.....
Jösses vad bra det var! Dom är jätteduktiga! Det där låter som om dom vore dagisbarn..... men säg "professionella" då! Jättebra. Och roligt!
 Det var rena rama Ragunda i Stockholm i lördags. Vi mötte massvis med kändisar hemmifrån. Och det var fullsatt på Intiman, fast inte enbart hammarstrandsbor.
Det jag kan fundera på är vad dom som inte kommer från Hammarn har förväntat sig av föreställningen. Jag VET ju att dom kan, jag har både sett och hört dom musicera, sjunga och spela teater förut. Jag har dock inte sett alla göra allting och defitivt inte samtidigt! Tyckte dom "utsocknes" att det var bra gjort för att dom förväntade sig mer "amatörmässigt" framträdande, är det bara för att det var på TV och för all reklam om showen eller tyckte dom det var bra för att det verkligen VAR bra? Jag vill gärna tro det senare. :) För det tycker JAG. Det var otroligt bra. Stackars Bosse som fick spela Sound of Music till exempel..... men det gjorde han! Dom måste ha utvecklats väldigt mycket allihop under den här tiden när dom fått pröva på saker som dom aldrig gjort förut. Man blir onekligen lite avis.
När vi gick genom foajén när föreställningen var slut stod dom där och tog farväl. Vi pratade några ord med Bosse och sen när vi passerade Tobbe sa jag att nu förväntar jag mig att dom ska ha en magdanskurs här hemma......


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har hört flera "utsocknes" som bara älskat showen. Det jag tror är succén i det hela är känslan! Hjärtat är med hela tiden och folk blir berörda av föreställningen. Hittills har jag inte ens hört någon som varit halvnöjd eller tyckt det varit dåligt. ALLA har bara älskat AFB !!! Underbart!

2008-01-22 @ 10:43:00
Postat av: Gun

Känns bra att veta, själv är man ju partisk.... men lite omdöme har man väl ändå kan man tycka!

2008-01-22 @ 11:47:02
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0