Sol och snö

Nu är det fint ute! Ja UTE, ja..... jag sitter inne och slavar som vanligt. Jag vill gå UT. Men det är bara en kvart till lunch nu. Frågan är vad jag ska äta. Tog ingen matdosa med mig. Tänkte först gå och köpa sallad på bageriet men nu luktar det mat, VARM mat och då vet jag inte om jag är sugen på nån kallsallad längre. Lunchrestaurangerna kryllar inte direkt här: bageriet, macken, korvmojen och pizzerian är det man har att välja på. Och så dafgård med vänner på ICA. Det blir matdosa för det mesta och det är ju inte kattskit. Både nyttigt och billigt! ;-)
image39

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej !
Jag vill också vara ute i det vackra vädret....
Gå och köp en pizza du och njut...
Kram från sjuka Berit.

2008-02-07 @ 13:37:34
Postat av: alias Kvasthilda

Pizza måste man tyvärr planera, annars får man vänta så länge att lunchen tar slut. Det blev en sallad ändå.... brr!
Men jag slutar tidigare idag, då ska jag njuta av solen!

2008-02-07 @ 14:00:39
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Jannike

Hej du "snäll-häxan"!!

Har läst på förpackningarna för vanlig Gelly o Propolis, och Gellyn innehåller förutom MÅNGA % Aloe ÄVEN vatten som andra största ingrediens... så då kan man ju precis som jag, använda den som nattcreme (jag har smort "rynkorna" under ögonen.... även fast jag egentligen inte har några förstås....;-P ..) och propolisen som dagcreme - den innehåller inte vatten enligt innehållsföreckningen - så det är ingen fara i kylan alltså;-)Så - säg till om du är intresserad av en propolis; den är ju jätteskön, verkligen...!!!

2008-02-07 @ 20:58:27
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0