Just i denna stund....

Nu är Sören och Hackebacken uppe i luften nånstans över Europa..... och jag känner lite små-ångest över det. Vad larvigt. För skulle det vara jag som flög skulle jag inte tänka så! Jag gillar att flyga. Eller.... det är ju starten som är häftig, sen är det bara en transport och det kan bli lite långtråkigt. Men det går ju fort jämfört med andra fortskaffningsmedel. Å andra sidan, bilar man så är resan en del av målet (gud så djupsinnigt!).

Nä nu ska jag gå ner och fixa mysfika till Melodifestivalen! Sen får jag väl springa mellan kök och tv, jag tog ju fram köttfärs igår som jag måste steka. Tänkte göra makaroni-lasange (utan glutamat....). Vi skulle äta det idag egentligen men när vi kom hem från backen blev det "poof-pizza" istället .Första gången jag prövar den och det var helt ok som "nödproviant"(jaja, det var säkert en massa tillsatser i den!). Och eftersom vi skulle äta lasange idag tog jag fram karrékotletter ur frysen i morse som vi skulle ha i morgon..... ja jag steker väl på dom med, då är det klart och jag kanske slipper laga mat imorgon?! Man kan alltid hoppas.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Makaronilasagne? Det lät gott! Hur gör man den?

2008-02-10 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0