Video!

Ni kanske undrar varför jag inte skriver nåt nuförtiden...

Vi håller på med video på skolan. Det är roligare än det låter. :)

Men det innebär att jag sitter en hel del vid datorn på skolan och redigerar videon så på kvällen är jag inte så datorsugen om man säger så.

Vår skola har fått en inbjudan att delta i Bienal Fin del Mundo i (jag tror det är) Rio de Janeiro nästa år. En av dom videor vi gör kommer alltså att skickas dit! Inte upphovsmannen tyvärr...men man får vara glad åt det lilla!

Temat för biennalen är "Oväder". Och det kan ju vara mycket det.

Jaja, jag SKA lägga ut den på Youtube sen! ;-)

Kommentarer
Postat av: Kent

Hallå där!

Det var fasen vad su håller på med mycket nu för tiden.

Såg att du hade skickat ett SMS angående OVÄDER på Spanska och vad jag vet så finns det väl inget riktigt bra som beskriver så bra som på svenska . Men ett ord som alla använder är: MAL TIEMPO

Ha det gott

2008-12-04 @ 19:41:25
URL: http://elvikingo56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0