Lata dagen.

Idag har vi latat oss. Spelat Wii. Ätit köttbullar och prinskorv till lunch. Jag fick ont i magen på en gång......

Ingen mer korv och köttbullar här inte. Nu ska jag vara snäll mot magen. Ingen mera stress heller (haha...).

Trött blev jag också. Jag värmde vetevärmaren i micron och gick och lade mig med den mot magen och sov en timme. Vaknade av att Sören tappade upp ett bad. Gjorde honom sällskap där en stund men det var så varmt så man svettades. :)

Nu sitter jag här och eftersvettas. Sören ligger kvar i badet. Han kanske har smält bort?

Jag tror jag ska koka lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Tack för senast!

Det var trevligt, men det går så fort och man hänger liksom inte med riktigt.

Tusen tack än en gång för tavlan, den är så fin och jag är så glad för den.

Du får väl smörja in dig av den goa tvålen och se på filmen med Sören, när ni vill ha det lite mys, fniss..

Hoppas ni kommer på kaffe nåt under dagarna här !!

Kram från Berit

2008-12-26 @ 11:51:24
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: alias Kvasthilda

Ja det ska vi göra!

2008-12-26 @ 20:46:06
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0