Hej hopp!

Ja så jäkla hej hoppig är jag inte egentligen, jag har haft migrän idag. :(
Men jag har klarat mig igenom skoldagen ändå. Alla man känner frågar hur det går i skolan och det är så svårt att svara för vi har ju knappt börjat.  Men roligt har vi! Ingen teckning och målning än. Vi håller på med projekt till Konstens veckan nu i början. Vad det blir får ni se när det är dags! För ni kommer väl och kollar?

Idag var vi på Färgfabriken och fick en guidad visning. Mycket spännande där. Allt är väl inte konst som tilltalar mig men så är det väl alltid. Och konst ska kanske inte vara enkelt för om det är enkelt är det ju ingen konst..... Skämt åsido, viss konst oroar mer än roar. Och jag föredrar det senare, i alla fall om jag ska stå för skapandet. Konst kan vara både roande OCH tankeväckande. Men andra har andra behov.... Utställningen pågår veckan ut, har ni vägarna förbi Östersund, gå och kolla på den.

Nu säger huvudet: "Gå för helvete och lägg dig!". Så det ska jag. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0